Оголошується конкурс соціальної реклами профорієнтаційного спрямування
Конкурс соціальної реклами профорієнтаційного спрямування проводиться з метою популяризації спеціальності «Дошкільна освіта», «Спеціальна освіта» (спеціалізація «Логопедія»).
Назва соціальної реклами довільна.
Орієнтовні теми: «Моя професія – найкраща», «Чому я обрав професію вихователя (логопеда)?» і т. п.
Конкурсні роботи мають бути представлені у наступних формах:
- Відео-ролик
- Аудіо-ролик
- Плакат
- Буклет
Учасниками конкурсу можуть бути окремий автор, група авторів.
Для участі в конкурсі 1.03.2017 року необхідно здати конкурсну роботу на кафедру педагогіки і психології (дошкільної та колекційної).
Аудіо- та відео-ролики повинні бути записані на CD-R дисках, буклети (плакати) подаються в електронному та друкованому вигляді із зазначенням прізвища (прізвищ) розробника (розробників) й академічної групи, курсу.
Вимоги до оформлення конкурсних робіт:
- Мова викладу матеріалу на зразках реклами – українська;
- Тривалість відео-ролику та аудіо-ролику не повинна перевищувати 120 сек;
- Робота повинна мати позитивний, життєстверджуючий характер;
- Текст реклами повинен бути лаконічним та оригінальним;
- Наявність в рекламі емоційного забарвлення, носіями якого є колір, шрифт, світло, малюнок, графічні елементи і т. п.;
- Актуальність (пропаганда своєї спеціальності, майбутньої професії).
Оцінка конкурсних робіт і визначення переможців проводиться Комісією кафедри з визначення переможців. Комісія оцінює конкурсні роботи за наступними критеріями:
- Відповідність темі;
- Ефективність використання рекламних соціальних методик і технологій;
- Соціальна значущість, позитивність і креативність (новизна ідеї, оригінальність, гнучкість мислення) конкурсної роботи.
Кращі конкурсні роботи розміщуються на сайтах кафедри, університету і навчальних закладах міста і т. п.