Тематика курсових і кваліфікаційних робіт
Тематика кваліфікаційних (магістерських) робіт
Освітня програма "Дошкільна освіта"
Спеціальність 012 "Дошкільна освіта"
- Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами краєзнавства
- Виховання навичок спілкування у дітей молодшого дошкільного віку з однолітками в ігровій діяльності
- Наступність дошкільного закладу та школи у формуванні соціальної компетенції дітей засобами сімейних традицій
- Наступність ДНЗ та школи у формуванні громадянської компетенції дітей
- Виховання у дітей гуманного ставлення до близьких дорослих
- Партнерство дошкільного закладу і сім’ї у патріотичному вихованні
- Формування розумових здібностей дошкільників засобами дидактичної гри
- Підвищення професійної компетентності вихователів щодо формування уявлень дошкільників про родинні стосунки
- Розвиток зв’язного мовлення у дітей аутистів засобами арт-терапії
- Творча гра як засіб соціалізації дітей старшого дошкільного віку
- Педагогічні умови розвитку навичок переказу у старших дошкільників
- Формування театрально-мовленнєвої компетенції у старших дошкільників
- Формування у старших дошкільників художньо-освітніх знань на заняттях образотворчою діяльністю
- Естетичне виховання дошкільників засобами театру
- Формування розмовного мовлення у дітей старшого дошкільного віку
- Мовленнєво-ігрова діяльність як засіб розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку
- Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку у дошкільному навчальному закладі
- Формування культури спілкування дітей старшого дошкільного віку
- Особливості навчання дошкільників елементів математики за системою М.Монтессорі
- Взаємодія дошкільного навчального закладу і сім’ї у формуванні логіко-математичної компетенції дошкільників
- Формування ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку
- Підготовка майбутніх вихователів до використання авторської казки у роботі з дошкільниками
Тематика кваліфікаційних (магістерських) робіт
Освітня програма "Спеціальна освіта. Логопедія"
Спеціальність 016 "Спеціальна освіта"
- Корекція мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку засобами арт-терапії.
- Формування комунікативних умінь і навичок у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.
- Особливості логопедичної роботи при еферентній моторній афазії.
- Формування образного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення засобами художніх творів.
- Особливості формування словникового запасу у дітей дошкільного віку з ринолалією.
- Формування зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку засобами художніх творів.
- Розвиток мовленнєво-рухових навичок у дітей дошкільного віку з псевдобульбарною дизартрією.
- Формування фонематичного слуху у дітей з дизартрією засобами логоритміки.
- Особливості розвитку словника у старших дітей дошкільного віку з дизартрією засобами логомасажу.
- Розвиток зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення в процесі ігрової діяльності.
- Формування комунікативних навичок у молодших школярів в умовах інклюзивного навчання.
- Корекція просодичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією.
- Соціально-побутова адаптація дітей з особливими потребами в умовах реабілітаційного центру.
- Педагогічні умови виховання відповідальності у дітей дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку.
- Формування зв’язного мовлення при динамічній формі афазії.
- Особливості розвитку мовленнєвої активності у дошкільників з розладами аутичного спектру засобами логоритміки.
- Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення до навчання в школі.
- Збагачення словника молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення в процесі вивчення елементів словотворення.
- Корекція звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з дислалією.
- Педагогічні умови розвитку мовлення гіперактивних дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивної групи.
- Формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутичного спектру.
- Виховання толерантного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивній групі.
- Особливості логопедичної роботи з розвитку комунікативної сфери у дітей з ЗНМ.
- Діагностика і корекція проявів агресії у молодших школярів з порушеннями мовлення.
- Формування адаптивних здібностей молодих школярів з мовленнєвими порушеннями.
- Особливості розуміння казки у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ III рівня.
- Особливості розуміння поетичного тексту дітьми старшого дошкільного віку із ЗНМ III рівня.
- Розвиток розуміння творчих розповідей у дітей старшого дошкільного віку з ФФНМ.
- Особливості розуміння художніх прозових текстів дітьми дошкільного віку з ФФНМ.
- Особливості розуміння описових текстів дітьми дошкільного віку старшої групи з ФФНМ.
- Особливості формування мислення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення III рівня.
- Формування звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з ФФНМ засобами художньої літератури.
- Особливості корекції заїкання у дітей дошкільного віку засобами сюжетно-рольової гри.
- Особливості формування фонетико-фонематичної складової мовлення у дітей з дислалією засобами дидактичних ігор.
- Розвиток вербальних і невербальних засобів спілкування у дітей із ЗНМ III рівня.
- Особливості поведінкових реакцій у дітей молодшого шкільного віку з поліморфною дислалією.
- Розвиток комунікабельності молодших школярів в умовах інклюзивного навчання.
- Розвиток лексичної складової імпресивного мовлення дітей дошкільного віку із ЗНМ.
- Логопедична робота з розвитку пізнавальної діяльності дітей шостого року життя із загальним недорозвитком мовлення.
- Корекція мовленнєво-рухових порушень у дітей із заїканням у процесі логоритмічних занять.
- Розвиток слухової уваги і пам’яті у дітей дошкільного віку із ЗНМ.
- Розвиток лексичної складової експресивного мовлення дітей з розладами аутичного спектру.
- Особливості розвитку уваги дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення.
- Корекція тривожності та страхів у дітей старшого дошкільного віку з дислалією.
- Особливості корекції самооцінки у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення.
- Підготовка майбутніх логопедів до взаємодії з батьками дітей з тяжкими порушеннями мовлення.
- Педагогічні умови розвитку слухової уваги у дітей старшого дошкільного віку з вадами зору.
- Корекція звуковимови у дітей дошкільного віку з ринолалією.
- Корекційна робота з дітьми з ринолалією в післяопераційний період.
Тематика курсових робіт з дошкільної педагогіки
Освітні програми"Дошкільна освіта, початкова освіта", "Дошкільна освіта, психологія", "Дошкільна освіта, спеціальна освіта (логопедія)"
Спеціальність 012 "Дошкільна освіта"
3 курс
- Реалізація індивідуального підходу у фізкультурно-оздоровчій роботі з дошкільниками.
- Індивідуальний підхід до дітей на заняттях з образотворчого мистецтва.
- Виховання ціннісного ставлення до прав та обов'язків у старших дошкільників.
- Виховання толерантного ставлення до традицій і культури народів світу.
- Сенсорне виховання дітей молодшого дошкільного віку в побутовій діяльності.
- Сенсорне виховання старших дошкільників у побутовій діяльності.
- Сенсорне виховання дітей дошкільного віку засобами природи.
- Пізнавальний розвиток дитини третього року життя.
- Соціально-моральний розвиток дитини третього року життя.
- Наступність у трудовому вихованні старших дошкільників і молодших школярів.
- Розвиток творчої активності дітей під час ознайомлення з українським народним мистецтвом.
- Формування у дітей старшого дошкільного віку основ економічної культури.
- Використання ігрових технологій у моральному вихованні старших дошкільників.
- Діагностика моральної вихованості дітей старшого дошкільного віку.
- Виховання у дошкільників любові до Батьківщини засобами народної педагогіки.
- Валеологічне виховання дітей старшого дошкільного віку.
- Проблемні ситуації в ознайомленні дошкільників із правилами поведінки у природі.
- Дидактична гра як засіб сенсорного виховання молодших дошкільників.
- Використання творів художньої літератури в ознайомленні старших дошкільників з працею дорослих.
- Виховання відповідальності старших дошкільників у спільній продуктивній діяльності.
- Виховання морально-етичних почуттів у старших дошкільників засобами літературної спадщини В. Сухомлинського.
- Виховання доброзичливого ставлення до людей різних національностей.
- Проблемні ситуації в ознайомленні дошкільників з правилами поведінки.
- Формування почуття справедливості у старших дошкільників.
- Виховання у дітей любові до України засобами музики.
- Виховання у дітей турботи про дідусів і бабусь.
- Виховання доброти і чуйності у дітей старшого дошкільного віку.
- Формування у дошкільників уявлень про людей планети.
- Формування у дітей дошкільного віку уявлень про рід і родовід.
- Формування у дошкільників первинних уявлень про екологічні зв'язки в природі.
- Гендерне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами казки.
- Використання малих форм фольклору в ознайомленні старших дошкільників з природою і формуванні екологічних знань.
- Спільна робота закладу дошкільної освіти і сім'ї з екологічного виховання старших дошкільників.
- Взаємодія закладу дошкільної освіти з батьками у вихованні морально-вольових якостей дітей.
- Використання ігрових технологій у моральному вихованні дошкільників.
- Виховання працелюбності у дітей дошкільного віку.
- Формування економічного досвіду дошкільників у процесі ігрової діяльності.
- Виховання культури праці у молодших дошкільників під час трудової діяльності.
- Художньо-естетичний розвиток старших дошкільників засобами декоративно-прикладного мистецтва.
- Розвиток гуманних почуттів дітей у спілкуванні з вихователем.
- Вплив екологічного виховання на розвиток моральних почуттів у дітей старшого дошкільного віку.
- Використання засобів народної педагогіки у розумовому вихованні дошкільників.
- Виховання сенсорної культури дітей дошкільного віку.
- Екскурсії як засіб формування світогляду старших дошкільників.
- Ігри з будівельним матеріалом як засіб розумового виховання дітей 5-го року життя.
- Взаємодія дошкільного закладу і сім’ї в процесі фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку.
- Гра-драматизація як засіб ознайомлення дітей з традиціями українського народу.
- Пальчикові ігри як засіб сенсорного виховання дітей раннього віку.
- Ознайомлення старших дошкільників з історією рідного міста як засіб патріотичного виховання.
- Роль дитячої літератури в навчанні дошкільників правилам етикету.
- Спільна діяльність вихователя і батьків з навчання дошкільників правилам сімейного етикету.
- Використання методу ігрових проектів у підготовці дітей старшого дошкільного віку до школи.
- Виховання емпатії у дітей старшого дошкільного віку.
- Формування життєвої компетентності дошкільника в ігровій діяльності.
- Формування життєвої компетентності дошкільника в руховій діяльності.
- Формування життєвої компетентності дошкільника в природничій діяльності.
- Формування життєвої компетентності дошкільника в предметній діяльності.
- Формування життєвої компетентності дошкільника в образотворчій діяльності.
- Формування життєвої компетентності дошкільника в музичній діяльності.
- Формування життєвої компетентності дошкільника в театральній діяльності.
- Формування життєвої компетентності дошкільника в сенсорно-пізнавальній і математичній діяльності.
- Формування життєвої компетентності дошкільника в руховій діяльності.
- Формування життєвої компетентності дошкільника в мовленнєвій діяльності.
- Формування життєвої компетентності дошкільника в соціокультурній діяльності.
- Особливості формування життєвої компетентності дитини в однодітній сім’ї.
- Особливості формування життєвої компетентності дитини в багатодітній сім’ї.
- Особливості формування життєвої компетентності дитини із складними умовами виховання в сім’ї.
- Особливості формування життєвої компетентності дитини в інклюзивній групі.
- Особливості формування життєвої компетентності дитини в різновіковій групі.
- Особливості формування життєвої компетентності дітей з різними освітніми можливостями.
- Особливості формування життєвої компетентності дітей в умовах сільського закладу дошкільної освіти.
- Взаємодія закладу дошкільної освіти і родини у формуванні життєвої компетентності дитини.
- Формування життєвої компетентності дитини в процесі підготовки до шкільного навчання.
- Реалізація змісту освітньої лінії «Особистість дитини» у закладі дошкільної освіти.
- Реалізація змісту освітньої лінії «Дитина в соціумі» у закладі дошкільної освіти.
- Реалізація змісту освітньої лінії «Дитина у природному довкіллі» у закладі дошкільної освіти.
- Реалізація змісту освітньої лінії «Дитина у світі культури» у закладі дошкільної освіти.
- Реалізація змісту освітньої лінії «Гра дитини» у закладі дошкільної освіти.
- Реалізація змісту освітньої лінії «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» у закладі дошкільної освіти.
- Реалізація змісту освітньої лінії «Мовлення дитини» у закладі дошкільної освіти.
- Формування родинно-побутової компетентності дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування соціально-комунікативної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування здоров’язбережувальної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування особистісно-оцінної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування природничо-екологічної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування предметно-практичної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування художньо-продуктивної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування ігрової компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування математичної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування мовленнєвої компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування комунікативної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування інформатичної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування мовленнєво-комунікативної компетенції дошкільника (освітня лінія «Іноземна мова») в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування хореографічної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування шахово-ігрової компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА КУРСОВИХ ТА КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ
Освітня програма "Спеціальна освіта. Логопедія"
Спеціальність 016 "Спеціальна освіта"
Тематика курсових робіт з логопсихології
- Психологічний аналіз самооцінки дітей дошкільного віку із заїканням.
- Психологічний аналіз рівня тривожності дітей дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня.
- Психологічний аналіз особливостей уваги дітей дошкільного віку з порушенням мовлення.
- Психологічний аналіз інтелектуальної готовності до шкільного навчання дітей 6-ти років з порушенням мовлення.
- Вікові особливості сприймання в дітей з порушенням мовлення раннього та дошкільного віку.
- Розвиток комунікативної сфери дітей із ФФНМ.
- Розвиток особистісної сфери дітей із дислалією.
- Психологічний аналіз емоційної сфери гіперактивних дітей з порушенням мовленнєвого розвитку.
- Психологічний аналіз особливостей мислення дітей із стертою формою дизартрії.
- Психологічний аналіз особливостей характеру дітей із дизартрією.
- Розвиток вербального мислення дітей дошкільного віку з порушенням мовлення.
- Розвиток вольової сфери дітей дошкільного віку з порушенням мовлення.
- Розвиток наочно-образного мислення дошкільників із ЗНМ ІІІ рівня.
- Розвиток розумових дій у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку дошкільного віку.
- Розвиток уяви дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку дошкільного віку.
- Розвиток уваги в дітей із порушеннями мовлення.
- Розвитку пам’яті в дітей із порушеннями мовлення.
- Розвиток емоційного інтелекту в дітей із дизартрією.
- Розвиток комунікативних навичок у дітей із мовленнєвими розладами.
- Порівняльний аналіз міжособистісних взаємин дітей дошкільного віку в логопедичній групі та групі дітей із нормотиповим розвитком в ЗДО.
- Психологічний аналіз пізнавального розвитку дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку раннього віку.
- Взаємозв’язок мовлення та мислення у дітей із мовленнєвими порушеннями.
- Взаємозв’язок між рівнем тривожності та мовленнєвими порушеннями у дітей.
Тематика курсових робіт із логопедії
- Розвитку зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення.
- Розвиток словникового запасу у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення.
- Корекція порушень звуковимови та звукосприймання у дітей з порушеннями мовлення.
- Розвиток мовленнєвої компетентності дошкільників із ЗНМ ІІІ рівня.
- Використання форм і методів музично-естетичного виховання в корекційно-розвитковій роботі з дітьми з порушеннями мовлення.
- Корекція фонематичної сторони мовлення у дошкільників із ЗНМ ІІІ рівня.
- Розвиток операцій словотворення та словозміни у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня.
- Формування навичок письма у дітей з дизартрією та корекція їх порушень.
- Розвиток навичок переказу зв’язного тексту молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення.
- Логопедична робота з розвитку лексико-граматичної сторони мовлення у дітей із ЗНМ.
- Корекція мовлення у дошкільників із заїканням засобами логоритміки.
- Використання казкотерапії у процесі психолого-педагогічної роботи з дітьми дошкільного віку із заїканням.
- Використання сенсорних вправ М. Монтессорі для розвитку і корекції мовлення у дітей дошкільного віку.
- Особливості розвитку мовлення у дошкільників із псевдобульбарною дизартрією.
- Корекція заїкання дітей раннього віку засобами логоритміки.
- Підготовка старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення до навчання у школі.
- Корекція мовленнєвих порушень у дітей молодшого шкільного віку засобами арт терапії.
- Мовленнєві порушення при дизартрії та їх корекція. Корекційна робота з дітьми ЗНМ ІІІ рівня.
- Порушення артикуляційної моторики у дітей з дизартрією.
- Формування лексико-граматичної будови мови в старших дошкільників із порушеннями мовлення.
- Словникова робота як складова мовленнєвого розвитку дитини з тяжкими порушеннями мовлення.
- Шляхи формування граматичної сторони мовлення у дітей із тяжкими порушеннями мовлення.
- Розвитку діалогічного мовлення дітей молодшого дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення.
- Формування монологічного мовлення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення (на основі переказу.)
- Особливості оволодіння дітьми з тяжкими порушеннями мовлення синтаксичною будовою мовлення.
- Формування експресивного мовлення у дітей дошкільного віку з розладами аутичного спектру.
- Розвиток емпатії у дітей із ЗНМ ІІІ рівня.
- Формування навичок письма у дітей з дизартрією та їх корекція.
- Мовленнєва підготовка дітей із ЗНМ до шкільного навчання.
- Формування усного мовлення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.
- Формування знань про будову слова у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення.
- Формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.
- Розвиток мовлення дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення в процесі ознайомлення з природою.
- Тематика кваліфікаційних робіт Корекційна робота з дітьми із розладами аутистичного спектра засобами поведінкового аналізу.
- Формування мовленнєво-рухових навичок у дітей із дизартрією засобами логопедичного масажу.
- Формування емпатії у дітей дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня засобами психотренінгу.
- Формування експресивного мовлення в дітей із РАС дошкільного віку засобами логоритміки.
- Інноваційні технології корекції заїкання в дітей дошкільного віку.
- Формування світогляду дитини з порушеннями мовлення в умовах інклюзивної групи.
- Корекція мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку засобами арттерапії.
- Формування комунікативних умінь і навичок у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.
- Особливості логопедичної роботи при еферентній моторній афазії.
- Формування образного мовлення в дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення засобами художніх творів.
- Формування словникового запасу в дітей дошкільного віку з ринолалією.
- Формування зв’язного мовлення в дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку засобами художніх творів.
- Розвиток мовленнєво-рухових навичок у дітей дошкільного віку з псевдобульбарною дизартрією.
- Формування фонематичного слуху в дітей із дизартрією засобами логоритміки.
- Розвитку словника у старших дітей дошкільного віку з дизартрією засобами логомасажу.
- Розвиток зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення в процесі ігрової діяльності.
- Формування комунікативних навичок у молодших школярів в умовах інклюзивного навчання.
- Корекція просодичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією.
- Соціально-побутова адаптація дітей з особливими потребами в умовах реабілітаційного центру.
- Педагогічні умови виховання відповідальності у дітей дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку.
- Формування зв’язного мовлення при динамічній формі афазії.
- Особливості розвитку мовленнєвої активності у дошкільників з розладами аутичного спектру засобами логоритміки.
- Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення до навчання в школі.
- Збагачення словника молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення в процесі вивчення елементів словотворення.
- Корекція звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з дислалією.
- Педагогічні умови розвитку мовлення гіперактивних дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивної групи.
- Формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутичного спектру.
- Виховання толерантного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивній групі.
- Логопедичної роботи з розвитку комунікативної сфери у дітей з ЗНМ.
- Діагностика і корекція проявів агресії у молодших школярів з порушеннями мовлення.
- Формування адаптивних здібностей молодих школярів з мовленнєвими порушеннями.
- Розуміння казки у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ III рівня.
- Розуміння поетичного тексту дітьми старшого дошкільного віку із ЗНМ III рівня.
- Розвиток розуміння творчих розповідей у дітей старшого дошкільного віку з ФФНМ.
- Розуміння художніх прозових текстів дітьми дошкільного віку з ФФНМ.
- Розуміння описових текстів дітьми дошкільного віку старшої групи з ФФНМ.
- Формування мислення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення III рівня.
- Формування звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з ФФНМ засобами художньої літератури.
- Корекційно-розвиткова робота з подолання заїкання у дітей дошкільного віку засобами сюжетно-рольової гри.
- Формування фонетико-фонематичної складової мовлення у дітей з дислалією засобами дидактичних ігор.
- Розвиток вербальних і невербальних засобів спілкування у дітей із ЗНМ III рівня.
- Розвиток комунікабельності молодших школярів в умовах інклюзивного навчання.
- Розвиток лексичної складової імпресивного мовлення дітей дошкільного віку із ЗНМ.
- Логопедична робота з розвитку пізнавальної діяльності дітей шостого року життя із загальним недорозвитком мовлення.
- Корекція мовленнєво-рухових порушень у дітей із заїканням у процесі логоритмічних занять.
- Розвиток слухової уваги і пам’яті у дітей дошкільного віку із ЗНМ.
- Розвиток лексичної складової експресивного мовлення дітей з розладами аутичного спектру.
- Розвиток уваги дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення.
- Корекційна робота з подолання тривожності та страхів у дітей старшого дошкільного віку з дислалією.
- Корекція самооцінки в дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення.
- Підготовка майбутніх логопедів до взаємодії з батьками дітей із тяжкими порушеннями мовлення.
- Педагогічні умови розвитку слухової уваги у дітей старшого дошкільного віку з вадами зору.
- Корекція звуковимови у дітей дошкільного віку з ринолалією.
- Корекційна робота з дітьми з ринолалією в післяопераційний період.
- Сучасні методи діагностики та корекції алалії у дітей дошкільного віку.
- Роль батьків у подоланні мовленнєвих порушень у дітей молодшого шкільного віку.
- Корекція фонетико-фонематичних порушень у дітей з дизартрією.
- Логопедична робота з дітьми з синдромом Дауна.
- Використання цифрових технологій у логопедичній корекції мовлення дітей.
- Логопедичні ігри та мобільні додатки як засіб корекції мовленнєвих порушень.
- Арт-терапія в логопедичній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
- Роль музикотерапії у розвитку мовлення дітей із сенсорними порушеннями.
- Ефективність використання жестової мови у роботі з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення.
- Формування комунікативної компетентності у дітей із мовленнєвими порушеннями.
- Роль психологічного супроводу в логопедичній роботі з дітьми з порушеннями мовлення.
- Мовленнєва підтримка дітей в умовах інклюзивного навчання.
- Формування мовленнєвої готовності дітей із мовленнєвими порушеннями до навчання у школі.
Питання щодо академічної доброчесності можна переглянути тут
Вимоги до написання, оформлення, рецензування курсових та кваліфікаційних робіт, що включають вибір теми, хід роботи, етапи її виконання, структуру роботи, оформлення, оцінювання та процедури рецензування, перевірки академічної доброчесності та захисту представлено в навчально-методичних посібниках:
Для студентів спеціальності 012 "Дошкільна освіта"
Дослідницька робота здобувачів вищої освіти: навчально-методичний посібник для студентів спеціальності 012 “Дошкільна освіта”
Для студентів спеціальності 016 "Спеціальна освіта"
Дослідницька робота здобувачів вищої освіти: навчально-методичний посібник для студентів спеціальності А6 “Спеціальна освіта” 2025 р.
Дослідницька робота здобувачів вищої освіти: навчально-методичний посібник для студентів спеціальності 016 “Спеціальна освіта” 2019 р.