Тематика курсових і кваліфікаційних робіт

Тематика  кваліфікаційних (магістерських) робіт 

Освітня програма "Дошкільна освіта"

Спеціальність 012 "Дошкільна освіта"

  1. Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами краєзнавства
  2. Виховання навичок спілкування у дітей молодшого дошкільного віку з однолітками в ігровій діяльності
  3. Наступність дошкільного закладу та школи у формуванні соціальної компетенції дітей засобами сімейних традицій
  4. Наступність ДНЗ та школи у формуванні громадянської компетенції дітей
  5. Виховання у дітей гуманного ставлення до близьких дорослих
  6. Партнерство дошкільного закладу і сім’ї у патріотичному вихованні
  7. Формування розумових здібностей дошкільників засобами дидактичної гри
  8. Підвищення професійної компетентності вихователів щодо формування уявлень дошкільників про родинні стосунки
  9. Розвиток зв’язного мовлення у дітей аутистів засобами арт-терапії
  10. Творча гра як засіб соціалізації дітей старшого дошкільного віку
  11. Педагогічні умови розвитку навичок переказу у старших дошкільників
  12. Формування театрально-мовленнєвої компетенції у старших дошкільників
  13. Формування у старших дошкільників художньо-освітніх знань на заняттях образотворчою діяльністю
  14. Естетичне виховання дошкільників засобами театру
  15. Формування розмовного мовлення у дітей старшого дошкільного віку
  16. Мовленнєво-ігрова діяльність як засіб розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку
  17. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку у дошкільному навчальному закладі
  18. Формування культури спілкування дітей старшого дошкільного віку
  19. Особливості навчання дошкільників елементів математики за системою М.Монтессорі
  20. Взаємодія дошкільного навчального закладу і сім’ї у формуванні логіко-математичної компетенції дошкільників
  21. Формування ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку
  22. Підготовка майбутніх вихователів до використання авторської казки у роботі з дошкільниками

 

Тематика кваліфікаційних (магістерських) робіт 

Освітня програма "Спеціальна освіта. Логопедія"

Спеціальність 016 "Спеціальна освіта"

  1. Корекція мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку засобами арт-терапії.
  2. Формування комунікативних умінь і навичок у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.
  3. Особливості логопедичної роботи при еферентній моторній афазії.
  4. Формування образного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення засобами художніх творів.
  5. Особливості формування словникового запасу у дітей дошкільного віку з ринолалією.
  6. Формування зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку засобами художніх творів.
  7. Розвиток мовленнєво-рухових навичок у дітей дошкільного віку з псевдобульбарною дизартрією.
  8. Формування фонематичного слуху у дітей з дизартрією засобами логоритміки.
  9. Особливості розвитку словника у старших дітей дошкільного віку з дизартрією засобами логомасажу.
  10. Розвиток зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення в процесі ігрової діяльності.
  11. Формування комунікативних навичок у молодших школярів в умовах інклюзивного навчання.
  12. Корекція просодичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією.
  13. Соціально-побутова адаптація дітей з особливими потребами в умовах реабілітаційного центру.
  14. Педагогічні умови виховання відповідальності у дітей дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку.
  15. Формування зв’язного мовлення при динамічній формі афазії.
  16. Особливості розвитку мовленнєвої активності у дошкільників з розладами аутичного спектру засобами логоритміки.
  17. Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення до навчання в школі.
  18. Збагачення словника молодших школярів  із загальним недорозвиненням мовлення в процесі вивчення елементів словотворення.
  19. Корекція звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з дислалією.
  20. Педагогічні умови розвитку мовлення гіперактивних дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивної групи.
  21. Формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутичного спектру.
  22. Виховання толерантного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивній групі.
  23. Особливості логопедичної роботи з розвитку комунікативної сфери у дітей з ЗНМ.
  24. Діагностика і корекція проявів агресії у молодших школярів з порушеннями мовлення.
  25. Формування адаптивних здібностей молодих школярів з мовленнєвими порушеннями.
  26. Особливості розуміння казки у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ  III рівня.
  27. Особливості розуміння поетичного тексту дітьми старшого дошкільного віку із ЗНМ  III рівня.
  28. Розвиток розуміння творчих розповідей у дітей старшого дошкільного віку з ФФНМ.
  29. Особливості розуміння художніх прозових текстів дітьми дошкільного віку з ФФНМ.
  30. Особливості розуміння описових текстів дітьми дошкільного віку старшої групи з ФФНМ.
  31. Особливості формування мислення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення  III рівня.
  32. Формування звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з ФФНМ засобами художньої літератури.
  33. Особливості корекції заїкання у дітей дошкільного віку засобами сюжетно-рольової гри.
  34. Особливості формування фонетико-фонематичної складової мовлення у дітей з дислалією засобами дидактичних ігор.
  35. Розвиток вербальних і невербальних засобів спілкування у дітей із ЗНМ III рівня.
  36. Особливості поведінкових реакцій у дітей молодшого шкільного віку з поліморфною дислалією.
  37. Розвиток комунікабельності молодших школярів в умовах інклюзивного навчання.
  38. Розвиток лексичної складової імпресивного мовлення дітей дошкільного віку із ЗНМ.
  39. Логопедична робота з розвитку пізнавальної діяльності дітей шостого року життя із загальним недорозвитком мовлення.
  40. Корекція мовленнєво-рухових порушень у дітей із заїканням у процесі логоритмічних занять.
  41. Розвиток слухової уваги і пам’яті у дітей дошкільного віку із ЗНМ.
  42. Розвиток лексичної складової експресивного  мовлення дітей з розладами аутичного спектру.
  43. Особливості розвитку уваги дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення.
  44. Корекція тривожності та страхів у дітей старшого дошкільного віку з дислалією.
  45. Особливості корекції самооцінки у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення.
  46. Підготовка майбутніх логопедів до взаємодії з батьками дітей  з тяжкими порушеннями мовлення.
  47. Педагогічні умови розвитку слухової уваги у дітей старшого дошкільного віку з вадами зору.
  48. Корекція звуковимови у дітей дошкільного віку з ринолалією.
  49. Корекційна робота з дітьми з ринолалією в післяопераційний період.

 

Тематика  кваліфікаційних (бакалаврських) робіт 

Освітні програми"Дошкільна освіта, початкова освіта", "Дошкільна освіта, психологія", "Дошкільна освіта, спеціальна освіта (логопедія)"

Спеціальність 012 "Дошкільна освіта"

  1. Виховання у дітей поваги до працівників дошкільного навчального закладу
  2. Художня література як засіб формування у дошкільників ціннісного ставлення до світу
  3. Сюжетно-рольова гра як засіб формування моральних норм поведінки дошкільників
  4. Формування толерантних відносин між дошкільниками засобами соціально-психологічного тренінгу
  5. Вплив стилю сімейного виховання та світосприйняття дітей старшого дошкільного віку
  6. Розвиток навичок безпеки життєдіяльності у старших дошкільників
  7. Формування культури здоров’я дітей старшого дошкільного віку
  8. Інноваційні підходи до організації образотворчої діяльності старших дошкільників
  9. Збагачення словника дітей середнього дошкільного віку експресивною лексикою засобами української народної казки
  10. Традиції родинно-побутової культури як засіб морального виховання дітей старшого дошкільного віку
  11. Розвиток логічного мислення у дітей з дизартрією
  12. Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях
  13. Розвиток комунікативних здібностей дітей з дизартрією засобами соціально-психологічного тренінгу

 

Тематика  кваліфікаційних (бакалаврських) робіт 

Освітня програма "Спеціальна освіта. Логопедія"

Спеціальність 016 "Спеціальна освіта"

  1. Корекційна робота з дітьми із розладами аутистичного спектра засобами поведінкового аналізу.
  2. Формування мовленнєво-рухових навичок у дітей із дизартрією засобами логопедичного масажу.
  3. Формування емпатії у дітей дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня засобами психотренінгу.
  4. Формування експресивного мовлення у дітей з РАС дошкільного віку засобами логоритміки.
  5. Інноваційні технології корекції заїкання в дітей дошкільного віку.
  6. Формування світогляду дитини з порушеннями мовлення в умовах інклюзивної групи.

 

Тематика  курсових робіт з дитячої психології

Освітні програми"Дошкільна освіта, початкова освіта", "Дошкільна освіта, психологія", "Дошкільна освіта, спеціальна освіта (логопедія)"

Спеціальність 012 "Дошкільна освіта"

2 курс

  1.  Психологічні особливості сприймання простору дошкільниками (вік за вибором студента).
  2. Психологічні особливості довільної уваги дітей старшого дошкільного віку.
  3. Психологічні особливості розвитку сенсомоторного інтелекту дітей раннього віку.
  4. Психологічні умови розвитку відтворювальної уяви дошкільників (вік за вибором студента) під час ознайомлення з дитячою літературою.
  5.  Психологічні умови розвитку активної уяви дошкільників (вік за вибором студента) під час ігрової діяльності.
  6. Психологічні особливості переживання дошкільниками (вік за вибором студента) фрустраційних емоцій.
  7.  Психологічні особливості переживання дошкільниками (вік за вибором студента) комунікативних емоцій.
  8. Психологічні особливості переживання дошкільниками (вік за вибором студента) інтелектуальних емоцій.
  9. Особливості розвитку вольових якостей  дошкільників (вік за вибором студента).
  10. Дитячі малюнки як засіб виявлення емоційно-естетичного ставлення дошкільника до дійсності (вік за вибором студента).
  11. Діагностика психомоторної готовності дитини до школи.
  12. Спілкування вихователя з дошкільниками (вік за вибором студента) як засіб формування комунікативного досвіду.
  13. Особливості оцінювання дошкільниками (вік за вибором студента) інших людей під час спілкування.
  14. Особливості взаємодії дошкільників (вік за вибором студента) під час ігрової діяльності.
  15. Психологічні особливості дітей з неповних сімей.
  16. Психологічні особливості дітей з неблагополучних сімей.
  17.  Вплив негативних емоціогенних ситуацій на психічний розвиток дитини.
  18. Психологічні особливості засвоєння дітьми іноземної мови.
  19. Розуміння дитиною емоційних переживань іншої людини.
  20.  Вивчення розвитку співвідношення мотивів поведінки у дитини-дошкільника.
  21. Спілкування дітей раннього віку з дорослими у процесі ігрової діяльності.
  22. Психологічні особливості спілкування вихователя з дітьми на заняттях.
  23. Особливості сприйняття та оцінка дошкільником однолітка. 
  24. Співвідношення довільного та мимовільного запам’ятовування у дітей дошкільного віку.
  25. Особливості розвитку моральних почуттів у дітей раннього віку.

 

Тематика  курсових робіт з дошкільної педагогіки

Освітні програми"Дошкільна освіта, початкова освіта", "Дошкільна освіта, психологія", "Дошкільна освіта, спеціальна освіта (логопедія)"

Спеціальність 012 "Дошкільна освіта"

3 курс

  1. Реалізація індивідуального підходу у фізкультурно-оздоровчій роботі з дошкільниками.
  2. Індивідуальний підхід до дітей на заняттях з образотворчого мистецтва.
  3. Виховання ціннісного ставлення до прав та обов'язків у старших дошкільників.
  4. Виховання толерантного ставлення до традицій і культури народів світу.
  5. Сенсорне виховання дітей молодшого дошкільного віку в побутовій діяльності.
  6. Сенсорне виховання старших дошкільників у побутовій діяльності.
  7. Сенсорне виховання дітей дошкільного віку засобами природи.
  8. Пізнавальний розвиток дитини третього року життя.
  9. Соціально-моральний розвиток дитини третього року життя.
  10. Наступність у трудовому вихованні старших дошкільників і молодших школярів.
  11. Розвиток творчої активності дітей під час ознайомлення з українським народним мистецтвом.
  12. Формування у дітей старшого дошкільного віку основ економічної культури.
  13. Використання ігрових технологій у моральному вихованні старших дошкільників.
  14. Діагностика моральної вихованості дітей старшого дошкільного віку.
  15. Виховання у дошкільників любові до Батьківщини засобами народної педагогіки.
  16. Валеологічне виховання дітей старшого дошкільного віку.
  17. Проблемні ситуації в ознайомленні дошкільників із правилами поведінки у природі.
  18. Дидактична гра як засіб сенсорного виховання молодших дошкільників.
  19. Використання творів художньої літератури в ознайомленні старших дошкільників з працею дорослих.
  20. Виховання відповідальності старших дошкільників у спільній продуктивній діяльності.
  21. Виховання морально-етичних почуттів у старших дошкільників засобами літературної спадщини В. Сухомлинського.
  22. Виховання доброзичливого ставлення до людей різних національностей.
  23. Проблемні ситуації в ознайомленні дошкільників з правилами поведінки.
  24. Формування почуття справедливості у старших дошкільників.
  25. Виховання у дітей любові до України засобами музики.
  26. Виховання у дітей турботи про дідусів і бабусь.
  27. Виховання доброти і чуйності у дітей старшого дошкільного віку.
  28. Формування у дошкільників уявлень про людей планети.
  29. Формування у дітей дошкільного віку уявлень про рід і родовід.
  30. Формування у дошкільників первинних уявлень про екологічні зв'язки в природі.
  31. Гендерне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами казки.
  32. Використання малих форм фольклору в ознайомленні старших дошкільників з природою і формуванні екологічних знань.
  33. Спільна робота закладу дошкільної освіти і сім'ї з екологічного виховання старших дошкільників.
  34. Взаємодія закладу дошкільної освіти з батьками у вихованні морально-вольових якостей дітей.
  35. Використання ігрових технологій у моральному вихованні дошкільників.
  36. Виховання працелюбності у дітей дошкільного віку.
  37. Формування економічного досвіду дошкільників у процесі ігрової діяльності.
  38. Виховання культури праці у молодших дошкільників під час трудової діяльності.
  39. Художньо-естетичний розвиток старших дошкільників засобами декоративно-прикладного мистецтва.
  40. Розвиток гуманних почуттів дітей у спілкуванні з вихователем.
  41. Вплив екологічного виховання на розвиток моральних почуттів у дітей старшого дошкільного віку.
  42. Використання засобів народної педагогіки у розумовому вихованні дошкільників.
  43. Виховання сенсорної культури дітей дошкільного віку.
  44. Екскурсії як засіб формування світогляду старших дошкільників.
  45. Ігри з будівельним матеріалом як засіб розумового виховання дітей 5-го року життя.
  46. Взаємодія дошкільного закладу і сім’ї в процесі фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку.
  47. Гра-драматизація як засіб ознайомлення дітей з традиціями українського народу.
  48. Пальчикові ігри як засіб сенсорного виховання дітей раннього віку.
  49. Ознайомлення старших дошкільників з історією рідного міста як засіб патріотичного виховання.
  50. Роль дитячої літератури в навчанні дошкільників правилам етикету.
  51. Спільна діяльність вихователя і батьків з навчання дошкільників правилам сімейного етикету.
  52. Використання методу ігрових проектів у підготовці дітей старшого дошкільного віку до школи.
  53. Виховання емпатії у дітей старшого дошкільного віку.
  54. Формування життєвої компетентності дошкільника в ігровій діяльності.
  55. Формування життєвої компетентності дошкільника в руховій діяльності.
  56. Формування життєвої компетентності дошкільника в природничій діяльності.
  57. Формування життєвої компетентності дошкільника в предметній діяльності.
  58. Формування життєвої компетентності дошкільника в образотворчій діяльності.
  59. Формування життєвої компетентності дошкільника в музичній діяльності.
  60. Формування життєвої компетентності дошкільника в театральній діяльності.
  61. Формування життєвої компетентності дошкільника в сенсорно-пізнавальній і математичній діяльності.
  62. Формування життєвої компетентності дошкільника в руховій діяльності.
  63. Формування життєвої компетентності дошкільника в мовленнєвій діяльності.
  64. Формування життєвої компетентності дошкільника в соціокультурній діяльності.
  65. Особливості формування життєвої компетентності дитини в однодітній сім’ї.
  66. Особливості формування життєвої компетентності дитини в багатодітній сім’ї.
  67. Особливості формування життєвої компетентності дитини із складними умовами виховання в сім’ї.
  68. Особливості формування життєвої компетентності дитини в інклюзивній групі.
  69. Особливості формування життєвої компетентності дитини в різновіковій групі.
  70. Особливості формування життєвої компетентності дітей з різними освітніми можливостями.
  71. Особливості формування життєвої компетентності дітей в умовах сільського закладу дошкільної освіти.
  72. Взаємодія закладу дошкільної освіти і родини у формуванні життєвої компетентності дитини.
  73. Формування життєвої компетентності дитини в процесі підготовки до шкільного навчання.
  74. Реалізація змісту освітньої лінії «Особистість дитини» у закладі дошкільної освіти.
  75. Реалізація змісту освітньої лінії «Дитина в соціумі» у закладі дошкільної освіти.
  76. Реалізація змісту освітньої лінії «Дитина у природному довкіллі» у закладі дошкільної освіти.
  77. Реалізація змісту освітньої лінії «Дитина у світі культури» у закладі дошкільної освіти.
  78. Реалізація змісту освітньої лінії «Гра дитини» у закладі дошкільної освіти.
  79. Реалізація змісту освітньої лінії «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» у закладі дошкільної освіти.
  80. Реалізація змісту освітньої лінії «Мовлення дитини» у закладі дошкільної освіти.
  81. Формування родинно-побутової компетентності дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
  82. Формування соціально-комунікативної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
  83. Формування здоров’язбережувальної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
  84. Формування особистісно-оцінної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
  85. Формування природничо-екологічної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
  86. Формування предметно-практичної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
  87. Формування художньо-продуктивної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
  88. Формування ігрової компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
  89. Формування математичної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
  90. Формування мовленнєвої компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
  91. Формування комунікативної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
  92. Формування інформатичної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
  93. Формування мовленнєво-комунікативної компетенції дошкільника (освітня лінія «Іноземна мова») в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
  94. Формування хореографічної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
  95. Формування шахово-ігрової компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.

 

Тематика курсових робіт з логопедії

Освітня програма "Спеціальна освіта. Логопедія"

Спеціальність 016 "Спеціальна освіта"

3 курс

 

  1. Методика розвитку зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з вадами мовлення.
  2. Особливості розвитку словникового запасу у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення.
  3. Корекція вад звуковимови та звукосприймання у дітей-логопатів.
  4. Розвиток мовленнєвої компетентності дошкільників із ЗНМ ІІІ рівня.
  5. Використання форм і методів музично-естетичного виховання в корекційній роботі з дітьми-логопатами.
  6. Корекція фонематичної сторони мовлення у дошкільників із ЗНМ ІІІ рівня.
  7. Особливості операцій словотворення та словозміни у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня.
  8. Особливості формування навичок письма у дітей з дизартрією та корекція їх порушень.
  9. Особливості навичок переказу зв’язного тексту молодшими школярами з тяжкими вадами мовлення.
  10. Логопедична робота з розвитку лексико-граматичної сторони мовлення у дітей із ЗНМ.
  11. Корекція мовлення у дошкільників із заїканням засобами логоритміки.
  12. Особливості використання казкотерапії у процесі психолого-педагогічної роботи з дітьми дошкільного віку із заїканням.
  13. Використання монтессорівських сенсорних вправ для розвитку і корекції мовлення у дітей дошкільного віку.
  14. Особливості розвитку мовлення у дошкільників із псевдобульбарною дизартрією.
  15. Корекція заїкання дітей раннього віку засобами логоритміки.
  16. Особливості підготовки старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення до навчання у школі.
  17. Особливості підготовки старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення до навчання у школі.
  18. Корекція мовленнєвих порушень у дітей молодшого шкільного віку засобами арт терапії.
  19. Особливості мовленнєвих порушень при дизартрії.
  20. Корекційна робота з дітьми ЗНМ ІІІ рівня.
  21. Особливості порушення артикуляційної моторики у дітей з дизартрією.
  22. Особливості формування лексико-граматичної будови мови в старших дошкільників із порушеннями мовлення.

Тематика курсових робіт з методик спеціальної освіти

Освітня програма "Спеціальна освіта. Логопедія"

Спеціальність 016 "Спеціальна освіта"

4 курс

 

  1. Словникова робота як складова мовленнєвого розвитку дитини з тяжкими порушеннями мовлення.
  2. Шляхи формування граматичної сторони мовлення у дітей із тяжкими порушеннями мовлення.
  3. Особливості розвитку діалогічного мовлення дітей молодшого дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення.
  4. Формування монологічного мовлення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення (на основі переказу.)
  5. Особливості оволодіння дітьми з тяжкими порушеннями мовлення синтаксичною будовою мовлення.
  6. Формування експресивного мовлення у дітей дошкільного віку з розладами аутичного спектру.
  7. Особливості розвитку емпатії у дітей із ЗНМ ІІІ рівня.
  8. Особливості формування навичок письма у дітей з дизартрією та їх корекція.
  9. Особливості мовленнєвої підготовки дітей із ЗНМ до шкільного навчання
  10. Формування усного мовлення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.
  11. Формування знань про будову слова у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення.
  12. Формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.
  13. Розвиток мовлення дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення в процесі ознайомлення з природою.
  14. Особливості формування кількісних уявлень у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку.
  15. Розвиток мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку в процесі проведення дидактичних вправ з цікавим математичним матеріалом.
  16. Розвиток логічного мислення в дітей з дизартрією.
  17. Особливості розвитку уявлень учнів з тяжкими порушеннями мовлення про складену задачу і процес її розв’язування.
  18. Розвиток пізнавальних інтересів учнів 1 класу з тяжкими порушеннями мовлення на уроках математики.
  19. Особливості пропедевтичного навчання математики учнів в інклюзивних класах.