Тематика курсових і кваліфікаційних робіт
Тематика кваліфікаційних (магістерських) робіт
Освітня програма "Дошкільна освіта"
Спеціальність 012 "Дошкільна освіта"
- Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами краєзнавства
- Виховання навичок спілкування у дітей молодшого дошкільного віку з однолітками в ігровій діяльності
- Наступність дошкільного закладу та школи у формуванні соціальної компетенції дітей засобами сімейних традицій
- Наступність ДНЗ та школи у формуванні громадянської компетенції дітей
- Виховання у дітей гуманного ставлення до близьких дорослих
- Партнерство дошкільного закладу і сім’ї у патріотичному вихованні
- Формування розумових здібностей дошкільників засобами дидактичної гри
- Підвищення професійної компетентності вихователів щодо формування уявлень дошкільників про родинні стосунки
- Розвиток зв’язного мовлення у дітей аутистів засобами арт-терапії
- Творча гра як засіб соціалізації дітей старшого дошкільного віку
- Педагогічні умови розвитку навичок переказу у старших дошкільників
- Формування театрально-мовленнєвої компетенції у старших дошкільників
- Формування у старших дошкільників художньо-освітніх знань на заняттях образотворчою діяльністю
- Естетичне виховання дошкільників засобами театру
- Формування розмовного мовлення у дітей старшого дошкільного віку
- Мовленнєво-ігрова діяльність як засіб розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку
- Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку у дошкільному навчальному закладі
- Формування культури спілкування дітей старшого дошкільного віку
- Особливості навчання дошкільників елементів математики за системою М.Монтессорі
- Взаємодія дошкільного навчального закладу і сім’ї у формуванні логіко-математичної компетенції дошкільників
- Формування ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку
- Підготовка майбутніх вихователів до використання авторської казки у роботі з дошкільниками
Тематика кваліфікаційних (магістерських) робіт
Освітня програма "Спеціальна освіта. Логопедія"
Спеціальність 016 "Спеціальна освіта"
- Корекція мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку засобами арт-терапії.
- Формування комунікативних умінь і навичок у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.
- Особливості логопедичної роботи при еферентній моторній афазії.
- Формування образного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення засобами художніх творів.
- Особливості формування словникового запасу у дітей дошкільного віку з ринолалією.
- Формування зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку засобами художніх творів.
- Розвиток мовленнєво-рухових навичок у дітей дошкільного віку з псевдобульбарною дизартрією.
- Формування фонематичного слуху у дітей з дизартрією засобами логоритміки.
- Особливості розвитку словника у старших дітей дошкільного віку з дизартрією засобами логомасажу.
- Розвиток зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення в процесі ігрової діяльності.
- Формування комунікативних навичок у молодших школярів в умовах інклюзивного навчання.
- Корекція просодичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією.
- Соціально-побутова адаптація дітей з особливими потребами в умовах реабілітаційного центру.
- Педагогічні умови виховання відповідальності у дітей дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку.
- Формування зв’язного мовлення при динамічній формі афазії.
- Особливості розвитку мовленнєвої активності у дошкільників з розладами аутичного спектру засобами логоритміки.
- Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення до навчання в школі.
- Збагачення словника молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення в процесі вивчення елементів словотворення.
- Корекція звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з дислалією.
- Педагогічні умови розвитку мовлення гіперактивних дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивної групи.
- Формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутичного спектру.
- Виховання толерантного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивній групі.
- Особливості логопедичної роботи з розвитку комунікативної сфери у дітей з ЗНМ.
- Діагностика і корекція проявів агресії у молодших школярів з порушеннями мовлення.
- Формування адаптивних здібностей молодих школярів з мовленнєвими порушеннями.
- Особливості розуміння казки у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ III рівня.
- Особливості розуміння поетичного тексту дітьми старшого дошкільного віку із ЗНМ III рівня.
- Розвиток розуміння творчих розповідей у дітей старшого дошкільного віку з ФФНМ.
- Особливості розуміння художніх прозових текстів дітьми дошкільного віку з ФФНМ.
- Особливості розуміння описових текстів дітьми дошкільного віку старшої групи з ФФНМ.
- Особливості формування мислення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення III рівня.
- Формування звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з ФФНМ засобами художньої літератури.
- Особливості корекції заїкання у дітей дошкільного віку засобами сюжетно-рольової гри.
- Особливості формування фонетико-фонематичної складової мовлення у дітей з дислалією засобами дидактичних ігор.
- Розвиток вербальних і невербальних засобів спілкування у дітей із ЗНМ III рівня.
- Особливості поведінкових реакцій у дітей молодшого шкільного віку з поліморфною дислалією.
- Розвиток комунікабельності молодших школярів в умовах інклюзивного навчання.
- Розвиток лексичної складової імпресивного мовлення дітей дошкільного віку із ЗНМ.
- Логопедична робота з розвитку пізнавальної діяльності дітей шостого року життя із загальним недорозвитком мовлення.
- Корекція мовленнєво-рухових порушень у дітей із заїканням у процесі логоритмічних занять.
- Розвиток слухової уваги і пам’яті у дітей дошкільного віку із ЗНМ.
- Розвиток лексичної складової експресивного мовлення дітей з розладами аутичного спектру.
- Особливості розвитку уваги дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення.
- Корекція тривожності та страхів у дітей старшого дошкільного віку з дислалією.
- Особливості корекції самооцінки у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення.
- Підготовка майбутніх логопедів до взаємодії з батьками дітей з тяжкими порушеннями мовлення.
- Педагогічні умови розвитку слухової уваги у дітей старшого дошкільного віку з вадами зору.
- Корекція звуковимови у дітей дошкільного віку з ринолалією.
- Корекційна робота з дітьми з ринолалією в післяопераційний період.
Тематика кваліфікаційних (бакалаврських) робіт
Освітні програми"Дошкільна освіта, початкова освіта", "Дошкільна освіта, психологія", "Дошкільна освіта, спеціальна освіта (логопедія)"
Спеціальність 012 "Дошкільна освіта"
- Виховання у дітей поваги до працівників дошкільного навчального закладу
- Художня література як засіб формування у дошкільників ціннісного ставлення до світу
- Сюжетно-рольова гра як засіб формування моральних норм поведінки дошкільників
- Формування толерантних відносин між дошкільниками засобами соціально-психологічного тренінгу
- Вплив стилю сімейного виховання та світосприйняття дітей старшого дошкільного віку
- Розвиток навичок безпеки життєдіяльності у старших дошкільників
- Формування культури здоров’я дітей старшого дошкільного віку
- Інноваційні підходи до організації образотворчої діяльності старших дошкільників
- Збагачення словника дітей середнього дошкільного віку експресивною лексикою засобами української народної казки
- Традиції родинно-побутової культури як засіб морального виховання дітей старшого дошкільного віку
- Розвиток логічного мислення у дітей з дизартрією
- Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях
- Розвиток комунікативних здібностей дітей з дизартрією засобами соціально-психологічного тренінгу
Тематика кваліфікаційних (бакалаврських) робіт
Освітня програма "Спеціальна освіта. Логопедія"
Спеціальність 016 "Спеціальна освіта"
- Корекційна робота з дітьми із розладами аутистичного спектра засобами поведінкового аналізу.
- Формування мовленнєво-рухових навичок у дітей із дизартрією засобами логопедичного масажу.
- Формування емпатії у дітей дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня засобами психотренінгу.
- Формування експресивного мовлення у дітей з РАС дошкільного віку засобами логоритміки.
- Інноваційні технології корекції заїкання в дітей дошкільного віку.
- Формування світогляду дитини з порушеннями мовлення в умовах інклюзивної групи.
Тематика курсових робіт з дитячої психології
Освітні програми"Дошкільна освіта, початкова освіта", "Дошкільна освіта, психологія", "Дошкільна освіта, спеціальна освіта (логопедія)"
Спеціальність 012 "Дошкільна освіта"
2 курс
- Психологічні особливості сприймання простору дошкільниками (вік за вибором студента).
- Психологічні особливості довільної уваги дітей старшого дошкільного віку.
- Психологічні особливості розвитку сенсомоторного інтелекту дітей раннього віку.
- Психологічні умови розвитку відтворювальної уяви дошкільників (вік за вибором студента) під час ознайомлення з дитячою літературою.
- Психологічні умови розвитку активної уяви дошкільників (вік за вибором студента) під час ігрової діяльності.
- Психологічні особливості переживання дошкільниками (вік за вибором студента) фрустраційних емоцій.
- Психологічні особливості переживання дошкільниками (вік за вибором студента) комунікативних емоцій.
- Психологічні особливості переживання дошкільниками (вік за вибором студента) інтелектуальних емоцій.
- Особливості розвитку вольових якостей дошкільників (вік за вибором студента).
- Дитячі малюнки як засіб виявлення емоційно-естетичного ставлення дошкільника до дійсності (вік за вибором студента).
- Діагностика психомоторної готовності дитини до школи.
- Спілкування вихователя з дошкільниками (вік за вибором студента) як засіб формування комунікативного досвіду.
- Особливості оцінювання дошкільниками (вік за вибором студента) інших людей під час спілкування.
- Особливості взаємодії дошкільників (вік за вибором студента) під час ігрової діяльності.
- Психологічні особливості дітей з неповних сімей.
- Психологічні особливості дітей з неблагополучних сімей.
- Вплив негативних емоціогенних ситуацій на психічний розвиток дитини.
- Психологічні особливості засвоєння дітьми іноземної мови.
- Розуміння дитиною емоційних переживань іншої людини.
- Вивчення розвитку співвідношення мотивів поведінки у дитини-дошкільника.
- Спілкування дітей раннього віку з дорослими у процесі ігрової діяльності.
- Психологічні особливості спілкування вихователя з дітьми на заняттях.
- Особливості сприйняття та оцінка дошкільником однолітка.
- Співвідношення довільного та мимовільного запам’ятовування у дітей дошкільного віку.
- Особливості розвитку моральних почуттів у дітей раннього віку.
Тематика курсових робіт з дошкільної педагогіки
Освітні програми"Дошкільна освіта, початкова освіта", "Дошкільна освіта, психологія", "Дошкільна освіта, спеціальна освіта (логопедія)"
Спеціальність 012 "Дошкільна освіта"
3 курс
- Реалізація індивідуального підходу у фізкультурно-оздоровчій роботі з дошкільниками.
- Індивідуальний підхід до дітей на заняттях з образотворчого мистецтва.
- Виховання ціннісного ставлення до прав та обов'язків у старших дошкільників.
- Виховання толерантного ставлення до традицій і культури народів світу.
- Сенсорне виховання дітей молодшого дошкільного віку в побутовій діяльності.
- Сенсорне виховання старших дошкільників у побутовій діяльності.
- Сенсорне виховання дітей дошкільного віку засобами природи.
- Пізнавальний розвиток дитини третього року життя.
- Соціально-моральний розвиток дитини третього року життя.
- Наступність у трудовому вихованні старших дошкільників і молодших школярів.
- Розвиток творчої активності дітей під час ознайомлення з українським народним мистецтвом.
- Формування у дітей старшого дошкільного віку основ економічної культури.
- Використання ігрових технологій у моральному вихованні старших дошкільників.
- Діагностика моральної вихованості дітей старшого дошкільного віку.
- Виховання у дошкільників любові до Батьківщини засобами народної педагогіки.
- Валеологічне виховання дітей старшого дошкільного віку.
- Проблемні ситуації в ознайомленні дошкільників із правилами поведінки у природі.
- Дидактична гра як засіб сенсорного виховання молодших дошкільників.
- Використання творів художньої літератури в ознайомленні старших дошкільників з працею дорослих.
- Виховання відповідальності старших дошкільників у спільній продуктивній діяльності.
- Виховання морально-етичних почуттів у старших дошкільників засобами літературної спадщини В. Сухомлинського.
- Виховання доброзичливого ставлення до людей різних національностей.
- Проблемні ситуації в ознайомленні дошкільників з правилами поведінки.
- Формування почуття справедливості у старших дошкільників.
- Виховання у дітей любові до України засобами музики.
- Виховання у дітей турботи про дідусів і бабусь.
- Виховання доброти і чуйності у дітей старшого дошкільного віку.
- Формування у дошкільників уявлень про людей планети.
- Формування у дітей дошкільного віку уявлень про рід і родовід.
- Формування у дошкільників первинних уявлень про екологічні зв'язки в природі.
- Гендерне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами казки.
- Використання малих форм фольклору в ознайомленні старших дошкільників з природою і формуванні екологічних знань.
- Спільна робота закладу дошкільної освіти і сім'ї з екологічного виховання старших дошкільників.
- Взаємодія закладу дошкільної освіти з батьками у вихованні морально-вольових якостей дітей.
- Використання ігрових технологій у моральному вихованні дошкільників.
- Виховання працелюбності у дітей дошкільного віку.
- Формування економічного досвіду дошкільників у процесі ігрової діяльності.
- Виховання культури праці у молодших дошкільників під час трудової діяльності.
- Художньо-естетичний розвиток старших дошкільників засобами декоративно-прикладного мистецтва.
- Розвиток гуманних почуттів дітей у спілкуванні з вихователем.
- Вплив екологічного виховання на розвиток моральних почуттів у дітей старшого дошкільного віку.
- Використання засобів народної педагогіки у розумовому вихованні дошкільників.
- Виховання сенсорної культури дітей дошкільного віку.
- Екскурсії як засіб формування світогляду старших дошкільників.
- Ігри з будівельним матеріалом як засіб розумового виховання дітей 5-го року життя.
- Взаємодія дошкільного закладу і сім’ї в процесі фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку.
- Гра-драматизація як засіб ознайомлення дітей з традиціями українського народу.
- Пальчикові ігри як засіб сенсорного виховання дітей раннього віку.
- Ознайомлення старших дошкільників з історією рідного міста як засіб патріотичного виховання.
- Роль дитячої літератури в навчанні дошкільників правилам етикету.
- Спільна діяльність вихователя і батьків з навчання дошкільників правилам сімейного етикету.
- Використання методу ігрових проектів у підготовці дітей старшого дошкільного віку до школи.
- Виховання емпатії у дітей старшого дошкільного віку.
- Формування життєвої компетентності дошкільника в ігровій діяльності.
- Формування життєвої компетентності дошкільника в руховій діяльності.
- Формування життєвої компетентності дошкільника в природничій діяльності.
- Формування життєвої компетентності дошкільника в предметній діяльності.
- Формування життєвої компетентності дошкільника в образотворчій діяльності.
- Формування життєвої компетентності дошкільника в музичній діяльності.
- Формування життєвої компетентності дошкільника в театральній діяльності.
- Формування життєвої компетентності дошкільника в сенсорно-пізнавальній і математичній діяльності.
- Формування життєвої компетентності дошкільника в руховій діяльності.
- Формування життєвої компетентності дошкільника в мовленнєвій діяльності.
- Формування життєвої компетентності дошкільника в соціокультурній діяльності.
- Особливості формування життєвої компетентності дитини в однодітній сім’ї.
- Особливості формування життєвої компетентності дитини в багатодітній сім’ї.
- Особливості формування життєвої компетентності дитини із складними умовами виховання в сім’ї.
- Особливості формування життєвої компетентності дитини в інклюзивній групі.
- Особливості формування життєвої компетентності дитини в різновіковій групі.
- Особливості формування життєвої компетентності дітей з різними освітніми можливостями.
- Особливості формування життєвої компетентності дітей в умовах сільського закладу дошкільної освіти.
- Взаємодія закладу дошкільної освіти і родини у формуванні життєвої компетентності дитини.
- Формування життєвої компетентності дитини в процесі підготовки до шкільного навчання.
- Реалізація змісту освітньої лінії «Особистість дитини» у закладі дошкільної освіти.
- Реалізація змісту освітньої лінії «Дитина в соціумі» у закладі дошкільної освіти.
- Реалізація змісту освітньої лінії «Дитина у природному довкіллі» у закладі дошкільної освіти.
- Реалізація змісту освітньої лінії «Дитина у світі культури» у закладі дошкільної освіти.
- Реалізація змісту освітньої лінії «Гра дитини» у закладі дошкільної освіти.
- Реалізація змісту освітньої лінії «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» у закладі дошкільної освіти.
- Реалізація змісту освітньої лінії «Мовлення дитини» у закладі дошкільної освіти.
- Формування родинно-побутової компетентності дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування соціально-комунікативної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування здоров’язбережувальної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування особистісно-оцінної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування природничо-екологічної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування предметно-практичної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування художньо-продуктивної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування ігрової компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування математичної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування мовленнєвої компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування комунікативної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування інформатичної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування мовленнєво-комунікативної компетенції дошкільника (освітня лінія «Іноземна мова») в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування хореографічної компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Формування шахово-ігрової компетенції дошкільника в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
Тематика курсових робіт з логопедії
Освітня програма "Спеціальна освіта. Логопедія"
Спеціальність 016 "Спеціальна освіта"
3 курс
- Методика розвитку зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з вадами мовлення.
- Особливості розвитку словникового запасу у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення.
- Корекція вад звуковимови та звукосприймання у дітей-логопатів.
- Розвиток мовленнєвої компетентності дошкільників із ЗНМ ІІІ рівня.
- Використання форм і методів музично-естетичного виховання в корекційній роботі з дітьми-логопатами.
- Корекція фонематичної сторони мовлення у дошкільників із ЗНМ ІІІ рівня.
- Особливості операцій словотворення та словозміни у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня.
- Особливості формування навичок письма у дітей з дизартрією та корекція їх порушень.
- Особливості навичок переказу зв’язного тексту молодшими школярами з тяжкими вадами мовлення.
- Логопедична робота з розвитку лексико-граматичної сторони мовлення у дітей із ЗНМ.
- Корекція мовлення у дошкільників із заїканням засобами логоритміки.
- Особливості використання казкотерапії у процесі психолого-педагогічної роботи з дітьми дошкільного віку із заїканням.
- Використання монтессорівських сенсорних вправ для розвитку і корекції мовлення у дітей дошкільного віку.
- Особливості розвитку мовлення у дошкільників із псевдобульбарною дизартрією.
- Корекція заїкання дітей раннього віку засобами логоритміки.
- Особливості підготовки старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення до навчання у школі.
- Особливості підготовки старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення до навчання у школі.
- Корекція мовленнєвих порушень у дітей молодшого шкільного віку засобами арт терапії.
- Особливості мовленнєвих порушень при дизартрії.
- Корекційна робота з дітьми ЗНМ ІІІ рівня.
- Особливості порушення артикуляційної моторики у дітей з дизартрією.
- Особливості формування лексико-граматичної будови мови в старших дошкільників із порушеннями мовлення.
Тематика курсових робіт з методик спеціальної освіти
Освітня програма "Спеціальна освіта. Логопедія"
Спеціальність 016 "Спеціальна освіта"
4 курс
- Словникова робота як складова мовленнєвого розвитку дитини з тяжкими порушеннями мовлення.
- Шляхи формування граматичної сторони мовлення у дітей із тяжкими порушеннями мовлення.
- Особливості розвитку діалогічного мовлення дітей молодшого дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення.
- Формування монологічного мовлення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення (на основі переказу.)
- Особливості оволодіння дітьми з тяжкими порушеннями мовлення синтаксичною будовою мовлення.
- Формування експресивного мовлення у дітей дошкільного віку з розладами аутичного спектру.
- Особливості розвитку емпатії у дітей із ЗНМ ІІІ рівня.
- Особливості формування навичок письма у дітей з дизартрією та їх корекція.
- Особливості мовленнєвої підготовки дітей із ЗНМ до шкільного навчання
- Формування усного мовлення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.
- Формування знань про будову слова у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення.
- Формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.
- Розвиток мовлення дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення в процесі ознайомлення з природою.
- Особливості формування кількісних уявлень у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку.
- Розвиток мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку в процесі проведення дидактичних вправ з цікавим математичним матеріалом.
- Розвиток логічного мислення в дітей з дизартрією.
- Особливості розвитку уявлень учнів з тяжкими порушеннями мовлення про складену задачу і процес її розв’язування.
- Розвиток пізнавальних інтересів учнів 1 класу з тяжкими порушеннями мовлення на уроках математики.
- Особливості пропедевтичного навчання математики учнів в інклюзивних класах.